Lullalove Přechodová čepice pro děti Béžová XS
Přechodová dětská čepička ideální na jaro a podzim
Přechodová bavlněná čepička vyrobená z vysoce kvalitního pružného materiálu. Střih čepice je vyroben tak, aby hlavičku netlačil a zároveň dobře držel na uších a čele. Čepičku doporučujeme na chladné podzimní dny, při foukání větru a jiných nepříznivém počasí. Celá kolekce je vyrobena v neutrálních klasických barvách, které ladí s jakýmkoliv stylem. Přechodová dětská čepička ideální na jaro a podzim
Velikosti:
- XS - doporučeno pro kojence.
Obvod hlavy 30-38 cm. - S - pro děti od 1-4 let.
Obvod hlavy 46-50 cm
Vždy doporučujeme před zakoupením změřit hlavičku dítěte. Projekt vznikl společně s polskou oděvní značkou Tuss. Doporučené praní při teplotě do 40 stupňů Celsia.
Materiál s certifikátem bezpečnosti Oeko-Tex Standard 100.
Složení: 92% bavlna, 8% elastan.
Vyrobeno v EU
Doplňkové parametry
Kategorie: | Čepice a šátky |
---|---|
Hmotnost: | 0.032 kg |
Oblečení: | Čepice a šátky |
Přechodová čepice pro děti: | Velikost XS |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Lullalove je značka vytvořená s myšlenkou přinést do života rodičů a jejich ratolestí designové produkty, které kombinují multifunkčnost, kvalitní materiály, nápad a krásný vzhled. Kousky Lullalove jsou navrženy tak, aby podporovaly normální a harmonický rozvoj malých dětí a dopřávaly jim maximum pohodlí. Objevte třeba jedinečné deky Lullalove. Od roku 2013 je Lullalove značkou odvozenou od nejkvalitnějších a designových produktů pro děti. Prvním ikonickým produktem Lullalove byla senzorická láhev na horkou vodu MRB. Úspěch v této oblasti umožnil vyvinout další doplňky každodenní péče, od tělových kartáčů a ručníků až po přírodní kosmetiku. Všechny produkty jsou vyrobeny v Polsku za použití lokálních surovin. Jsou ručně vyráběné, ale i přes ruční výrobu vždy procházejí detailními kontrolami kvality. A samotný design oceňují i nezávislé instituce jako Ústav průmyslového designu. Vyznačujeme se multifunkčností produktů, zaměřením na konkrétní efekt a jednoduchostí designu.